Labels

Chitty-D (3) Crafts (3) Dance (4) Hair (7) Love (1) Make Up (79) Music (5) Nail Art (2) Photography (24) Questions and Answers (1) Recipe (1)

09 October, 2011

Vill du plugga?




Om du planerar att plugga vidare så kan jag tipsa om denna sida: Studeravidare.se.
De har massor med information om högskolor, yrken och utbildningar osv!
Jag tycker själv att den verkar väldigt, enkel, fräsh, och proffsig!

t ex så kan du läsa om varför man ska göra högskoleprovet, hur man gör osv. även kolla ditt snittbetyg! Jag använde denna sida när jag kollade mitt snittbetyg, det är super enkelt!


PLUS om du vill hjälpa mig VINNA en dator så kan du hemskt gärna få trycka på denna länk:

ju fler klick ju mer chans har man att vinna och jag vill så SJUKT gärna ha en mac book air så jag kan redigera bilder, redigera filmer, och såklart börja blogga normalt igen! :D <3
..eftersom jag HAR INGEN DATOR!


The more clicks i have the bigger the chance of winning an mac book air!! and as you know i do not have a computer right now and my parents thinks mac is too expensive, so it would mean the world to me if you could just click the link! :D <3

1 comment: